EFTIS OCH MORRIS I VÄSTANKVARN

Eftis och Morris i Västankvarn följer skolåret och är öppet på morgonen enligt behov och på eftermiddagen 12:30-16:45.

Alla barn i Västankvarns skola åk F-4 är välkomna till eftis. Anmälningen sker via Wilma. Om ditt barn inte har eftisplats men behöver vård för någon enstaka dag kostar de 7€/dag och skall anmälas direkt till eftis minst ett dygn på förhand.

På eftis leker barnen ute, går på upptäcktsfärder i naturen, leker, bakar och pysslar etc. Mellanmål serveras alla dagar kl 13.30. Läs gärna mera om eftis i vår läsårsplan här nedan.

Som ledare för eftis fungerar Helena Träskman.

Vi ber er uppmärksamma att barnen skall avhämtas endera inne på eftis eller på skolgården, inte så att barnen själva springer till p-platsen.

Eftis telefonnummer: 040 684 3849.

Eftis email. Almus.eftis@gmail.com

Morgon- och Eftiermiddagsverksamheten drivs med ekonomiskt stöd från Brita Maria Rehnlunds stiftelse, Sofie von Julins stiftelse och Svenska Jordfonden.

Eftis Läsårsplan

Här hittar du all info om hur vårt eftis fungerar.Läs mera »
Almus Eftis
11.03.2024 kl. 13:09